,,azt mondják,ha valami mást akarsz,valamit másképp kell kell csinálnod"
Marketing tevékenységünk több pólusú.
Marketing monitoring, pénzügyi kockázatkezelés, piackutatás,konkurencia elemzés,piaci pozicionálás, online,social,google,seo, digitális,offline,írott, elektronikus,média,gerilla marketing, email marketing,VR,AR.QR stb, kampányok keretein belül több csomagot biztosítunk megrendelőink részére.
Szolgáltatás kinálatunk, marketing kampányaink alap pillérei /marketing piaci pozícionálás menü rovatban található./
Napjainkban már elismert tény, hogy a sikeres üzlet kulcsa a kiváló alapanyag minőség,szolgáltatás mellett naprakész innovativ marketing stratégiák alkalmazása.
Felgyorsult túlkinálattal rendelkező, elkényelmesedett világunkban már a jó marketing és folyamatos szakmai tréning nélkül kizárt a fenntartható siker.
A marketing és a gasztronómiai szolgáltatás egyaránt különösen sokrétű napra kész tudást igényel. Az üzleti élet nehézségei, és az utóbbi évek munkaerő hiánya okán a vállalkozások nagy része kevés időt tud marketing tunulásra, munkatársai szakmai tovább képzésésre szükséges időt biztositani. GMM társaságunk napi rendszeres marketing munkájával,minőségi gasztronómiai mentor elhivatottságával, garantált minden partnerünk hosszutávú eredményessége.
Sikereik érdekében üzlet nyitás, fejlesztés, kapacitás bővítése elött elmaradhatatlan piackutatás, marketing konkurencia elemzést végzünk.Konkurencia elemzésben megvizsgáljuk az üzlet és kinálat lefedettséget minőségi,árbevételi paramétereket,illetve piaci rést keresünk. Napi díjunk nem tartalmazza a konkurenciáknál történő étel kóstolás-elemzés költségét, mivel nagyon rossz tapasztalataink vannak minőségi elvárásaink tekintetében. Számos egységben rossz élménnyel távozunk vendégként, frissesség,íz,állag jelleg miatt, e tényszerűség indította útjára küldetésünket.